Campanya de Sensibilització contra els mites de l'Autisme!

Des  del bloc El sonido de la hierba al crecer ens conviden a difondre la Campanya de sensibilització contra els mites de l'autisme.
És molt important crear consciència de respecte vers la vida i vers la diversitat de la població, doncs tots i totes som, per damunt de tot, persones i mereixem viure en dignitat. Cal treballar, lluitar i unir esforços per  tal de sensibilitzar la població i ajudar-nos, entre tots, per poder caminar vers un món més tolerant, intel·ligent, humà, respectuós i lliure, sense prejudicis, etiquetes ni discriminació .


Comentaris

Nely ha dit…
Lídia, gracias por compartirlo. Llevo años trabajando con personas con autismo y tengo la suerte de ser una apasionada de mi trabajo.
A ver qué te parece mi entrada.
Un abrazo!
Lídia ha dit…
Gracias a ti también por ser como eres! Besos sinceros!
Inma ha dit…
Gracias por compartirlo con todos nosotros, es verdad que en esta sociedad se crean mitos que es necesario desterrar. Gracias!
Lídia ha dit…
Así es Inma, por eso hay que luchar para crear conciencia y, sobretodo, tomar conciencia de que hay que educar a los hijos/as para que adquieran valores humanos y cívicos y que se desarrollen desde el respeto y la solidaridad; compartiendo pero no compitiendo, expresando los sentimientos y pensamientos pero no reprimiéndolos, jugando pero no peleando, dialogando pero no imponiendo, relacionándose pero sin discriminarse,..., pues todos los niños/as son seres humanos pero no son ni han de ser soldados. Besos sinceros y gracias a tí también! :)
anabel ha dit…
Muchísimas gracias, corazón :)
Lídia ha dit…
Aquí estamos Anabel y bienvenidos a nuestro blog! Un beso muy, muy grande para Erik!!!!

Entrades populars d'aquest blog

Un remei natural i meravellós per guarir els refredats, la tos i el mal de coll: El xarop de ceba

Joc de pistes: un recurs didàctic i interdisciplinari!

Peücs per tenir els peus ben calentons!