Un premi que ens proposa un joc!


Rebre un premi que valora la teva feina o bé la teva amistat, com és en aquest cas, reconec que puja l'autoestima perquè sents que se't té en consideració per quelcom positiu que agrada rebre de tu. Jo, encara, no conec molta gent en la blogosfera perquè vaig entrar en la xarxa aquest estiu passat i, a més, per unes circumstàncies i necessitats, personals i concretes, molt lligades al món de l'educació però també al món de l'educació alternativa a la que ens ofereix el sistema educatiu.
Aquest premi que la Colo de Buceando en mí ha compartit amb nosaltres m'ha fet sentir apreciada per una persona a la que valoro per la seva consciència i sinceritat, tan ben expressada en el seu discurs escrit. Gracias Colo por pensar en nosotros al compartir tu premio!
Aquest premi però, és una mena de premi-joc que va acompanyat d'11 preguntes que planteja la persona que ens l'ofereix i que cal respondre.
Les preguntes que fa la Colo són les que segueixen però com que n'hi ha algunes que, per a mi, poden tenir més d'una resposta, em limitaré a respondre la primera que em vingui al cap, sense pensar-m'ho dues vegades! :)

1. Una ciudad, un color y un olor
Fez (Marruecos), amarillo y el aroma de los bebés
2. Algo que fácilmente perdonas en los demás y no te perdonas a ti mism@
La mentira pues yo soy incapaz de mentir por el mal que conllevan las mentiras y es algo que si lo hiciera, que lo dudo, no me lo podría perdonar. Perdono las mentiras para dar la posibilidad a quien tiene este problema de cambiar la actitud, haciéndole entender el daño que se hace y que hace a los demás mintiendo.
3. Un recuerdo que te haga escapar una carcajada
Me río a carcajadas cuando he superado una situación que me ha generado miedo y tensión en el pasado y la recuerdo en un nuevo presente pues es cuando constato y confirmo lo absurdo que es tener miedo.
4. Un recuerdo con el que liberes una lágrima
Hay tantos! Y me vienen tantos a la cabeza, algunos de emoción y otros de dolor! Aunque quizás el haber superado el infierno vivido estos últimos 8 años sería el recuerdo que englobaría a casi todas las lágrimas ya liberadas.
5. Un libro
6. Una canción

7. Algo que te gustaría que fuese obvio para todos
La necesidad de cuidar y respetar lo que nos rodea, respetándonos los un@s a los otr@s, asumiendo cada un@ sus responsabilidades y las consecuencias de sus actos y actitudes, sin culpar a los demás de los errores propios.
8. Una situación significativa en tu infancia
Cuando mis padres decidieron mudarse de la casa de mi abuela. donde siempre habíamos vivido, para vivir en un piso. 
9. Algo que hayas des-aprendido con los años
He desaprendido a tener paciencia con las personas intolerantes, mentirosas y cizañeras.
10. ¿Qué tal enferma eres? (Estoy resfriada y comienzo a llevarlo regular :))
Muy buena pues apenas tengo tiempo para permitirme estar enferma! :)
11. Un sueño para compartir
Un mundo libre, consciente, humano y solidario donde tod@s quepamos pero sin pelearnos!

Ara plantejaré les meves 11 preguntes per a passar-les conjuntament amb el premi als 11 blocs que les seguiran i que espero els agradi rebre'l, doncs això dels premis mai se sap! :)

1. ¿Te gusta proteger a las personas que te rodean, aunque ello te suponga un esfuerzo, para ayudarlas a confiar en si mismas?
2. ¿Crees que eres capaz de proteger sin absorver afectivamente a quien proteges?
3. ¿Qué cambiarías si estuviera en tus manos?
4. ¿Qué prefieres, los discursos o las actitudes?
5. ¿Te consideras un buen modelo de referencia como adult@ y educador/a?
6. ¿Qué te gusta más, viajar o hacer turismo?
7. ¿Te gustan las personas sinceras que dicen lo que piensan, aunque a veces pueda ser desagradable?
8. ¿Aceptas y agradeces las críticas cuando son constructivas?
9. ¿Te gusta pensar en tus conductas y analizarlas?
10. ¿Analizas las conductas de l@s demás?
11. Mar, montaña o ¿un poquito de cada? 

Amb bona voluntat, comparteixo aquest premi-joc amb

La Nely de Imaginar sonrisas. Va ser la nostra primera seguidora i això sempre ho recordarem car ens va fer molta il·lusió! A part d'això però, em ve molt de gust compartir aquest premi amb ella perquè des de que ens vam conèixer, virtualment, no hem deixat de visitar-nos i de compartir opinions i/o impressions. Gràcias Nely por tu amistad virtual!

La Meni de Dálle un coliño pensar en la Meninhera per aquest premi és molt lògic a casa nostra doncs la seva tendresa i comprensió m'ha ajudat, en moments ja passats però molt durs, a calmar les basardes i la inseguretat que provoca el rebuig social i les amenaces que es reben quan camines contracorrent. Gracias Meni por estar ahí y por luchar por los cambios siguiendo tus principios y valores humanos!

La Marina de pell a pell perquè penso que tampoc poc faltar en aquesta llista car comparteixo la seva manera d'entendre i enfocar la vida i l'educació que transmet als seus fills. Les seves reflexions m'agraden i enriqueixen! Gràcies Marina per pensar com penses!

L'Inma de Para mi peque con amor Sé que te plantaste y tus motivos fueron muy razonables por lo que me gustaría respetar tu petición como hice la otra vez pero,...esta vez, no puedo! I'm sorry! No puedo evitar mencionar tu nombre en esta lista pues has sido la persona por la que más apoyada me he sentido, a lo largo de estos meses tan duros y ello ha sido muy importante para mis hijos y para mi. Respeto de corazón tu decisión de plantarte pero, porfi, entiende que no pueda evitar nombrarte esta vez! :)

La Marisol de Pinta la lluna La Marisol és una persona que sempre ens ha reconfortat amb els seus comentaris tan carinyosos i bonics. A més, visitar el seu bloc ens motiva i engresca a treballar i crear coses boniques i didàctiques perquè la feina que fan, ella i la seva filla, és un bon estímul per animar-se!

La Isabel de Poesiaula perquè les seves poesies, tan plenes de sensibilitat i amor vers la natura i la terra, m'omplen i m'arriben fent-me gaudir quan les llegeixo! Gràcies Isabel per anar omplint la xarxa de sentiment i poesia!

El Manuel de Vagabundo tras la libertad Tu apoyo y tu desinteresada ayuda, cuando más asustada estaba, al escucharme y hacerme saber y sentir que no estaba sola ante la presión y las amenazas recibidas fue tan vital para mi, en aquellos momentos, que jamás podré olvidar y agradecer el haberme cruzado contigo por la red. Gracias Manuel por tu amistad, desinteresada y sincera.

L'Àngels de R@cons de colors i la Sònia de Velosipios són dues persones que malgrat, potser no en siguin conscients, em van ajudar molt en els meus inicis en el món blocaire doncs visitar els seus blocs, tan plens de recursos educatius, m'animava i m'encoratjava a continuar! Gràcies a les dues per la gran feina que feu i per compartir-la amb els altres!

L'Estercity de El mundo del reciclaje Malgrat gairebé no tingui comunicació virtual amb l'Estercity, he de dir que el seu bloc m'aporta moltes idees i el trobo genial! Reciclar, reutilitzar i reduir és preservar el medi ambient, tot prenent cura de la vida i la natura. El seu bloc fa honor a les 3 Rs i és una molt bona font d'idees, recursos i tutorials per animar-se a fer ecologia, traient.li molt profit! Gràcies Estercity per compartir tantes coses interessants, tot enriquint la xarxa!

La Clàudia d'Au fil des jours perquè és un dels primers blocs que vaig descobrir quan començava a passejar pel món dels blocs i, des de sempre, m'ha fascinat per tot! La gentilesa de la Clàudia, a més a més, és de molt agrair doncs és encantadora! Merci bien pour tout ce que vous partagez avec votre blog!

Que gaudiu d'un bon cap de setmana!

Comentaris

Isabel Barriel ha dit…
moltíssimes gràcies, Lídia!
Marisol ha dit…
Moltes gràcies Lídia, aquest es un premi molt bonic! Una abraçada!
Unknown ha dit…
Si, jo també l'he trobat diferent! :) Petons i gràcies a vosaltres!
Anònim ha dit…
Lídia, felicidades por el premio! Para mí es precioso compartirlo contigo :) Te agradezco muchísimo tus palabras, saber que el aprecio es mutuo.
Encantada también de conocernos más a través de tus respuestas. Comparto tu sueño, ojalá despertemos de él encontrando obvio lo que expones ;)
Un sincero abrazo

PD: No conozco el libro. Me lo apunto.
Unknown ha dit…
El libro te encantará, estoy segura! :)
Colo, me emocionaste con el premio y me emocionas ahora también con este comentario tan bello y sincero! Muchas gracias por ser y estar!
Besitos!
♥ meninheira ♥ ha dit…
Jo, muchas gracias Lídia, es una peniña que estemos tan lejos.

Un petó molt grand
m*
Unknown ha dit…
Gracias a tí, Meni! Yo también lo pienso que ojalá estuvieras más cerca, que guay sería poder merendar y charlar, de tranqui! :) Besos muy muy sinceros, guapísima!
claudia ha dit…
Bonjour Lidia !
Bien heureuse de découvrir votre magnifique blogue. Merci énormément pour cette belle mention,,elle me va droit au coeur :) Je suis désormais une abonnée de votre blogue. Au plaisir de vous suivre !!
Vagabundo ha dit…
Estimada Lidia:

Gracias a tí por dejarte conocer y por ser tú en realidad quien dio el primer paso para acercarnos, pues con tu piropo hacia un escrito mío hiciste senda; esa que nos ha llevado a conocernos y seguro acercarnos más y más. Sin duda alguna ha sido un placer descubrirte. Gracias por estar ahí, cerca de mí :-)
Unknown ha dit…
Hi Claudia!
Je suis bien contente de vous lire chez nous et je vous souhaite la bienvenue!!!!
Ça me fait plaisir que vous aimez bien cet award d'amitié!
Merci pour ces belles paroles à l'égard de notre travail sur le blogue. Cela encourage beaucoup!!!! Gros Biso!!!!
Unknown ha dit…
Es que aquel escrito, Manuel, me llegó al alma!!!! :) Me encantó y me transportó! Un texto genial por el que te vuelvo a felicitar!!!! (Por algo me debí especializar en lengua y literatura pues valoro mucho el arte de la escritura como expresión de sentimientos y conocimientos)
El placer es mutuo y yo también te agradezco que estés ahí! :)
Besos sinceros y cercanos!
Angels Pons ha dit…
Gràcies Lídia per aquest premi però sobretot gràcies per les paraules que em dediques i encantada que el meu blog t'hagi sigut d'utilitat :)
àngels
Unknown ha dit…
Gràcies a tu també pel teu agraïment!
I el teu bloc, m'ha sigut i m'és d'utilitat car és molt complert i m'agraden molt els recursos que hi penges!
Petons sincers i benvinguda al nostre bloc!
Inma ha dit…
Lidia, muchísimas gracias por tus palabras, eres un sol luchador haya donde los haya!
Sabes cuál es mi postura ante los premios y me encanta que me lo respetes, aunque alguna vez como esta te lo saltes, jeje!! Me hace ilusión pero sigo tajante con mi postura. Un besazo para ti y tus hijos!
Inma ha dit…
Por cierto Lidia, el otro día hice una entrada sobre lo de la verificación de palabra... ¡piénsalo! Tú ya tienes la moderación de comentarios, que eso es lo más importante para evitar que se cuelen comentarios no deseados! Es que ahora estas dos palabrejas a mí me estresannnnnnnnnnnnnn muuuuuuuuuuuuuuuuuuucho! Un besico.
Unknown ha dit…
Con que te haya hecho ilusión ya me basta! :) Para mi era difícil dártelo pues me gusta respetar pero, no dártelo era más difícil dado que traicionaba mi sinceridad! Gracias por entenderlo! ,)
Lo que comentas de la verificación es cierto, son palabrejas como dices, que hacen perder tiempo y ponen de los nervios pq cuesta descifrarlas! Todavía no he podido leer tu entrada pero cuando tenga un hueco lo haré, te lo aseguro!!!! Un beso fuerte, bonita! :)
Lidia muchas felicidades por el premio!!! Me ha gustado conocer más cositas sobre tí!!!
Un besote!!!
Unknown ha dit…
Muchas gracias Derya! A mi también me gustan tus comentarios! :)
Besos sinceros!

Entrades populars d'aquest blog

Un remei natural i meravellós per guarir els refredats, la tos i el mal de coll: El xarop de ceba

Els fruiters de casa: La noguera

Joc de pistes: un recurs didàctic i interdisciplinari!