I quina bona sorpresa que hem tingut avui!!!!


Avui dilluns, volíem fer una entrada sobre La Mola perquè aquest matí hi hem estat tot fent fotos, cercant llenya i investigant per fer-la però, quan hem arribat a casa, hi havia una sorpresa tan, tan, tan bonica i especial que ens ha capgirat tots els plans! :)
Quina alegria més gran!!!! 
Doncs era el paquet del regal del sorteig que la Marina de pell a pell havia fet aquest Nadal!


Per això, avui no parlarem de la muntanya i us mostrarem el que hi havia a dins d'aquest paquet, tan ben embolicat, que ens ha arribat aquest matí i que tanta il·lusió ens ha fet!


Sabia greu desembolicar-lo de tant bonic i ben preparat que estava però també ens feia molta il·lusió saber que hi havia a dins!!!! (jo ja ho sabia però dissimulava, je, je! doncs l'Henoch i el Pau estaven molt emocionats, és lògic, doncs això no ens passa cada dia) 
Així doncs, hem procurat que les tres elefantetes que venien per guarnir el paquet, no s'estripessin per a  poder-les guardar de record! 


I a dins hi havia,..., tot aixòooooooooo!


Una nota molt olorosa i preciosa, gràcies Marina muà!, dos llibres, un d'ells dedicat per la seva autora l'Olga Xirinacs, un detall inesperat que m'ha tocat el cor i un CD de cançons infantils que ens ha fet molta il·lusió i a mi m'ha encantat perquè conté gairebé totes les cançons que m'havia ensenyat la meva iaia Cecília quan jo era petita i que jo sempre he cantat amb els nens! 


El llibre de l'Olga Xirinacs els ha agradat molt, sobretot a l'Henoch que l'ha tingut molta estona després de fullejar-lo i descobrir que, en realitat, són dos llibres!!!! L'un pel davant i l'altre pel darrera! Que guay!!!!

 
 

Estem molt, molt contents perquè ha sigut molt bonic rebre aquest regal tan especial i perquè tot el que hi havia ens ha agradat molt! A més aprendrem més poesies i ballarem i cantarem les cançons però, ara, amb música de fons!!!!


Comentaris

Marisol ha dit…
Enhorabona per aquest preciós regal!
una abraçada a tots!
Unknown ha dit…
Gràcies Marisol! Guapa!
Inma ha dit…
Merecido regalo!! Un besico.
Pellapell ha dit…
Ohhhhhhhhhhh! no ho he vist fins ara i m'he emocionat mooooooooooooooooolt! Quina entrada més bonica que has fet Lídia, tot sembla més bonic quan passa per les teves mans ets una artista! Perdona'm per estar tan desconnectada i no escriure't fins ara! La veritat és que estic emprenent 1000 projectes i tots són fora de l'ordinador, així que cada cop m'hi poso menys i em queden tot de correus per respondre.
Dóna tant degust fer-te regals, que ara mateix t'enviaria un altre paquet, m'encanta!
També et volia donar les gràcies per les teves paraules de comprensió i coratge quan estava desanimada, la veritat és que les crisis serveixen per trobar un nou camí i és ben cert que l'he trobat. Sento que m'estic regenerant ara busco fer totes les activitats que puc sense pagar, intento no dependre tant del consum i m'esforço per canviar la cultura del consumisme per una cultura d'apreciar les coses pel valor que tenen realment i faig tot el que puc per intercanviar coses i fer trueques. Una abraçada i espero poder-te tornar a fer un regal ben aviat!
Unknown ha dit…
Marina, em dones una força més positiva i sana!!!!
El regal ens va agradar molt i molt però el més bonic és la "màgia" d'aquest regal fet amb tanta generositat i il·lusió per part vostra!
Ets una persona molt especial, Marina i estic molt contenta d'haver-te conegut!
Jo ara tampoc tinc gaire temps per posar-me a l'ordinador perquè també fem moltes coses, al llarg del dia, i també fem més sortides!
Un petó molt fort per a tu i la teva bonica família i moltes gràcies per les coses tan boniques que em dius! :)
Unknown ha dit…
Gracias Inma! Un beso grande!

Entrades populars d'aquest blog

Un remei natural i meravellós per guarir els refredats, la tos i el mal de coll: El xarop de ceba

Els fruiters de casa: La noguera

Joc de pistes: un recurs didàctic i interdisciplinari!